5/08/2018

MEET BEAUTY IV WARSZAWA - RELACJA Z DWUDNIOWEJ KONFERENCJI ORAZ UPOMINKI OD FIRM

Jak mogliście zauważyć zniknęłam na dość długo, niestety moja nieobecność w Social Media była spowodowana dwutygodniowy pobytem w szpitalu.. Syn postanowił wyjść wcześniej, na szczęście sytuacja została opanowana, my czujemy się już dobrze i czekamy na ostateczne rozwiązanie. Jedyny minus jest, że trzeba dość mocno się oszczędzać, ale spokojnie mam teraz czas na ogarnięcie wszelkich zaległości, a uwierzcie jest ich sporo! Kończąc ten wstęp chciałam podzielić się z Wami relacją z konferencji Meet Beauty we Warszawie, które odbyła się 21.04 - 22.04 / Była to moja pierwsza konferencja, a zarazem pierwszy wyjazd do Warszawy. Czułam się niesamowicie oraz bardzo chciałam podziękować za możliwość uczestniczenia w tak wspaniałym wydarzeniu dla 300 najlepszych blogerów!

Do stolicy przyjechałam dzień przed konferencją w godzinach popołudniowych w piątek 20.04 podczas podróży towarzyszyła mi Kinga (Blog - kerli) Podróż pociągiem była dość męcząca z powodu wysokiej temperatury w przedziale, braku klimatyzacji oraz starszego pociągu Intercity, mimo wszystko dałam radę, a Antoś nawet grzecznie zachowywał się w brzuszku mamy, pomimo trzygodzinnego ciągłego siedzenia. Po przyjeździe zameldowałam się w hotelu B&B Hotel Warszawa-Okręcie wspólnie wraz z moja ukochaną Madzią (Blog - takiemojeoderwanie) spędziłyśmy cudowne trzy dni oraz dwie noce Razem! Jeśli chodzi o opinię na temat hotelu hmmm.. Osobiście niezbyt polecam - Śniadania bardzo kiepskie, mało urozmaicone, pokoje nie do końca dokładnie wysprzątane. Natomiast personel/obsługa na plus, wygląd hotelu z zewnątrz oraz wewnątrz ładny, pokoje wyglądem średniej jakości. Mimo wszystko dobrze spałyśmy przez cały pobyt w Warszawie i miło będziemy wspominać ten Wspólny czas w hotelu.

Pierwszy dzień konferencji rozpoczął się z samego rana o godzinie 9.00 w hotelu Lord, których znajdował się po przeciwnej stronie ulicy Naszego hotelu / Na wstępie zostały rozdane identyfikatory, plan całego przebiegu konferencji, opis wykładów na panelu głównym, który był dostępny dla każdej uczestniczki oraz warsztatów, które obowiązywały wcześniejsze zapisy. W tym dniu zapisałam się niestety tylko na jeden z tematów warsztatów, ale za to chyba najlepszy ze wszystkich możliwych, warsztaty z O2 SKIN były niesamowite! Poznałam cudowną markę, idealne produkty oraz usłyszałam masę ciekawych i wartościowych informacji. Od marki otrzymałam serum do twarzy, krem-żel do twarzy na dzień oraz odżywczy krem do twarzy na noc (Będzie oczywiście osobny wpis poświęcony tym perełką, natomiast muszę Wam powiedzieć, że stosuje je od dwóch tygodni, a jak działają na mojej twarzy, to petarda!) Następnie udałam się na zwiedzanie stoisk sponsorów całego wydarzenia. Można było spotkać bardzo ciekawe, kilka nowych oraz znane i ulubione marki, między innymi - Mustela, Pierre Rene Professional, Miyo Make-up, O2 Skin, Annabelle Minerals, So Chic cosmetics, Pollena Eva, Efektima, Neess oraz Natura Siberica. Kolejnym punktem był popołudniowy obiad, deser oraz kawka - Muszę ogromnie pochwalić katering, który był z Nami podczas tej konferencji. Jedzenie niesamowicie pyszne, ogromny wybór wszystkiego, różnorodność dań oraz deserów! Coś wspaniałego i pysznego. Po zakończonej konferencji udałyśmy się z Madzią na małe zwiedzanie Warszawy, obowiązkowo zakupy oraz kolację.

Drugi dzień konferencji rozpoczął się o godzinie 10.00 od warsztatów z marką Pierre Rene Professional, tematyką był makijaż twarzy - Strobing, conturing oraz makijaż oka - Holo cut crease. Modelka pięknie została pomalowana, makijaż bardzo mnie zachwycił, jednak zostały przedstawione oczywiste, podstawowe i znane każdemu kroki w makijażu, nie dowiedziałam się oraz nie zobaczyłam niczego nowego, co mogłoby mnie zainteresować. Każda uczestniczka warsztatów otrzymała od marki wspaniałą torbę ze skarbami, między innymi idealny puder bronzer do konturowania twarzy, płynny rozświetlacz oraz primer. Po małej przerwie na kawkę oraz słodkości, udałyśmy się z wspólnie Madzią na kolejne warsztaty, tym razem z marką Natura Siberica, gdzie zostały Nam przedstawione szczegóły działania marki, naturalne pochodzenie, ciekawostki z końca świata, gdzie powstaje produkcja kosmetyków oraz miałyśmy możliwość stworzenia własnego peelingu cukrowego z płatkami róż. Warsztaty niestety niezbyt mnie zaciekawiły i muszę przyznać, że żałuję zmarnowanego czasu, gdyż w tym samym momencie na panelu głównym odbywał się wykład z marką Tołpa o tematyce trądziku, uczestniczki były ogromnie zachwycone wykładem. Gdybym wiedziała, że tak kiepsko wypadnie z marką Natura Siberica, zdecydowałabym się od razu na wykład o trądziku. Przyszedł czas na ostatni poczęstunek w hotelu, a mianowicie pyszny obiad, deser oraz kawę. Następnie udałyśmy się na wykład na panelu głównym, który dotyczył metamorfozy bloga - Care Study. Na panelu dyskusyjnym była wspaniała Anna Pytkowska z BLOGmedia, Sylwia Lewczuk z bloga czerwonousta.pl oraz Magda Ostrowska Monkey Businness. Bardzo fajnie poprowadzony wykład, zobaczyłyśmy całą, szczegółową przemianę wyglądu bloga Sylwii oraz dowiedziałam się kilku nowości z tematyki prowadzenia bloga. Po zakończonych wykładach przyszedł czas na uroczyste zakończenie dwóch dni konferencji oraz wręczenie toreb Meet Beauty, a także wspólne zdjęcie! Następnie smutno rozstałam się z Madzią, pożegnałyśmy się, poprzytulałyśmy i każda ruszyła w drogę powrotną do siebie do domku. Na szczęście podróż powrotna pociągiem Intercity była bardziej komfortowa oraz wygodniejsza dla mnie i Kingi, gdyż przyjechał najnowszy model pociągu. Mimo godzinnego opóźnienia na trasie szczęśliwie dotarłam do domu w późnych godzinach wieczornych.

\

Podsumowując, to już czwarta edycja konferencji Meet Beauty we Warszawie, a zarazem moja pierwsza! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że miałam możliwość uczestniczyć w tak wspaniałym wydarzeniu dla blogerek urodowych, bardzo dziękuję za wyróżnienie oraz szansę! Poznałam masę wspaniałych osób, wiele blogerek, cudowne marki oraz pozostały niesamowite wspomnienia, które zostaną ze mną na długo! Mam nadzieję, do zobaczenia za rok! Wtedy pojawimy się we Warszawie, we trójkę wraz z Antosiem oraz mężem.

Poniżej przedstawiam Wam wszystkie upominki kosmetyczne, które otrzymałam od firm podczas konferencji Meet Beauty we Warszawie. Oczywiście pojawia się poszczególne recenzje kosmetyków oraz specjalne wpisy. Za każdą rzecz ogromnie dziękuję! Są to wspaniałe produkty, które już testuje oraz pokochałam.

Annabelle Minerals - Dwa cienie mineralne oraz olejek do twarzy.

O2 SKIN - Serum, krem-żel na dzień oraz krem odżywczy na noc.

Efektima - Trzy mini peelingi do twarzy oraz ciała.

Pierre Rene Professional - Puder bronzer do konturowania, tusz do rzęs, eyeliner, matowa pomadka w płynie, matowa szminka, rozświetlacz płynny oraz primer.

Bartos - Ruby Vine krem wzmacniający.

Bio-Oil - Specjalistyczny olejek do pielęgnacji skóry.

So Chic - Dwa tusze do rzęs, płynna matowa pomadka oraz dwa lakiery gel effect do paznokci.

Tołpa - Złuszczająca chusteczka z kwasami, żel micelarny do mycia twarzy, peeling trzy enzymy oraz maska czarny detox.

Mustela & Roge Cavailles - Zestaw mini produktów pielęgnacyjnych dla maluszka oraz krem płyn pod prysznic.

Neess - Pędzel szczotka, lakier hybrydowy, baza peel-off oraz dwa brokaty do zdobień.

Pollena Eva - Krem przeciwzmarszczkowy na dzień oraz krem do mycia ciała.

Mediheal Polska - Trzy maski w płachcie.

Natura Siberica - Balsam do ciała (Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia, podarowałam go od razu mamie)

Jak Wam się podoba moja recenzja oraz relacja z dwudniowej konferencji? Koniecznie napiszcie czy brałyście kiedyś też udział w takim wydarzeniu, co o tym sądzicie?